Strony

środa, 1 kwietnia 2015

Rękawka 2015

Zapraszam na Rękawkę. Po szczegóły odsyłam do (klik) - strony internetowej Domu Kultury Podgórze.

W ramach przygotowań sporządziłam 2 osnowy na bardko. Specjalnie nie pokazuję, co z nich powolutku powstaje - to coś innego niż do tej pory zwykle tkałam.


Wreszcie uszyłam sobie nowe kiecki. Jedna z grubego naturalnego lnu, którą obszyłam opolską krajką. Druga w pięknym zielonym kolorze, też lniana, ale jeszcze bez obszycia.


Mam nadzieję, że kogoś zainteresowałam tymi tajemniczymi zdjęciami ;) Planuję zrobić mały pokaz tkactwa. Wezmę też ze sobą warsztat pionowy, krajkę na patykach i parę innych drobiazgów.

3 komentarze:

  1. Kiedyś dawno temu uczyłam się tkać, ale bez większych sukcesów, ani nawet mniejszych i porzuciłam myśl o tym że mogłoby mi coś ładnego z tego wyjść... czuję się zainspirowana, wpadłam przypadkiem i zdecydowanie zostanę na dłużej!
    piękne dzieła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You have a nice blog! I love it, I am very entertained and I learned a lot! I will follow all your posts everyday! You are a genius indeed and all of your words are meaningful, I will promote your blog to my friends and I am very sure they will also like your blog!

    Hot Artz
    Move Igniter
    Rugged Breed
    Lette's Haven

    OdpowiedzUsuń